Πολιτική επιστροφών της iKydz

Σας συνιστούμε να διαβάσετε την Πολιτική Επιστροφών πριν κάνετε κάποια αγορά από τον ιστότοπό μας, έτσι ώστε να γνωρίζετε την πολιτική μας σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων, τις επιστροφές προϊόντων και τις επισκευές και τα νόμιμα δικαιώματά σας και τα ένδικα μέσα.

Σας συνιστούμε επίσης να ελέγξετε αμέσως τα προϊόντα που παραδίδουμε σε εσάς ή τα οποία παραλαμβάνετε από κάποιο κατάστημά μας για να βεβαιωθείτε ότι είστε απόλυτα ικανοποιημένοι.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με αυτήν την πολιτική, επικοινωνήστε με την φιλική ομάδα μας Υποστήριξης.

Αυτή η Πολιτική Επιστροφών ισχύει μόνο όταν πραγματοποιείτε μια ηλεκτρονική αγορά από τον ιστότοπό μας.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιστρέψουμε ή να ανταλλάξουμε την ηλεκτρονική σας αγορά σε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες περιπτώσεις και υπό τις προϋποθέσεις που καθορίζονται σε αυτήν.

  1. Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας σας (Δικαίωμα υπαναχώρησης)

Με την επιφύλαξη των όρων που αναφέρονται παρακάτω, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να επιστρέψετε τα εμπορεύματα, υπό την προϋπόθεση ότι:

(α) αυτό θα γίνει πριν και μέχρι 14 ημέρες από την ημέρα που παραλάβετε τα προϊόντα

(β) τα προϊόντα βρίσκονται σε άριστη κατάσταση

(γ) η συσκευασία παραμένει σε κατάσταση “σαν καινούργιο”.

Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης στη διεύθυνση support@ikydz.gr, η οποία θα σας καθοδηγήσει στις διαδικασίες επιστροφής.

(α) Εσείς θα επιβαρυνθείτε με το κόστος επιστροφής των προϊόντων σε εμάς. Η πλήρης επιστροφή της αξίας των προϊόντων γίνεται με την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων.

(β) Το προϊόν δεν πρέπει να έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.

(γ) Πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την ημέρα που ακυρώνετε.

  1. Ελαττωματικό προϊόν (εντός 28 ημερών)

Αν έχετε αγοράσει OnLine ένα προϊόν iKydz μέσω του ιστότοπού μας και το προϊόν αυτό προκύψει ελαττωματικό εντός 28 ημερών, δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση, υπό την προϋπόθεση ότι:

(α) θα στείλετε το προϊόν στη Διεύθυνση Επιστροφών (παρακάτω) για έλεγχο εντός 14 ημερών από την αναφορά του σφάλματος σε εμάς και με την προϋπόθεση που ορίζεται στην ενότητα 6 (Επιστροφές) παρακάτω.

(β) το σφάλμα μπορεί να επιβεβαιωθεί από την iKydz – όλα τα ελαττωματικά προϊόντα θα ελέγχονται από το iKydz για να επιβεβαιώσει ότι το σφάλμα είναι όπως περιγράφεται από εσάς.

Εάν το σφάλμα δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί και το προϊόν είναι σε κατάσταση λειτουργίας, η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή και το προϊόν θα σας επιστραφεί εντός 14 ημερών από τον έλεγχο. Εάν επιβεβαιωθεί το σφάλμα, θα έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων ή προϊόντος αντικατάστασης.

  1. Επιστροφές μετά από τις 28 ημέρες

Εάν έχετε αγοράσει OnLine ένα προϊόν iKydz μέσω του ιστότοπού μας και το προϊόν αυτό καταστεί ελαττωματικό μετά από 28 ημέρες μετά από την παραλαβή και εντός της περιόδου εγγύησης, δικαιούστε επισκευή ή αντικατάσταση, υπό την προϋπόθεση ότι:

(α) θα στείλετε το προϊόν στη Διεύθυνση Επιστροφών (παρακάτω) για έλεγχο εντός 14 ημερών από την αναφορά του σφάλματος σε εμάς και σύμφωνα με την ενότητα 6 (Επιστροφές).

(β) το σφάλμα μπορεί να επιβεβαιωθεί από την iKydz – όλα τα ελαττωματικά προϊόντα θα ελέγχονται από το iKydz για να επιβεβαιώσει ότι το σφάλμα είναι όπως περιγράφεται από εσάς.

Εάν το σφάλμα δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί και το προϊόν είναι σε κατάσταση λειτουργίας, η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή και το προϊόν θα σας επιστραφεί. Εάν επιβεβαιωθεί η βλάβη, θα πραγματοποιήσουμε τις απαραίτητες επισκευές ή θα σας δώσουμε ένα προϊόν αντικατάστασης.

Εσείς θα επιβαρυνθείτε με δικά σας έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σας. Αυτά τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν αποφασίσετε να στείλετε το επιστρεφόμενο προϊόν σας, συνιστούμε πάντα να επιλέξετε μια υπηρεσία courier που παρέχει έναν αριθμό παρακολούθησης και απαιτεί μια υπογεγραμμένη απόδειξη παράδοσης.

  1. Επισκευή του προϊόντος

Το προϊόν που επιστρέφεται για επισκευή θα ελέγχεται και/ή επισκευάζεται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Μπορεί να σας δοθεί ενδεικτικός χρόνος επισκευής. Αυτοί οι χρόνοι μπορεί να ποικίλουν για λόγους πέραν του ελέγχου και του επισκευαστή, δηλαδή διαθεσιμότητα ανταλλακτικού ή λανθασμένη περιγραφή σφάλματος.

Μπορεί να χρειαστεί να καταβάλετε το κόστος εργασίας, εκτίμησης και/ή μεταφορικών, εάν το προϊόν διαπιστωθεί ότι έχει υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης ή ατυχήματος ή όταν δεν ισχύουν τα δικαιώματά σας βάσει του νόμου περί προστασίας καταναλωτών του 2007 ή της εγγύησης iKydz. Μπορούμε να σας δώσουμε ένα ενδεικτικό τέλος. Αυτό το τέλος μπορεί να ποικίλει για λόγους που δεν οφείλονται σε εμάς.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα προϊόντα που παρουσιάζονται για επισκευή μπορούν να αντικαθίστανται από ανακατασκευασμένα προϊόντα του ίδιου τύπου αντί να επισκευάζονται. Τα ανακατασκευασμένα μέρη μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επισκευή των προϊόντων.

  1. Πώς πραγματοποιούνται οι επιστροφές χρημάτων;

Εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων μετά από επιβεβαιωμένη αλλαγή γνώμης ή επιβεβαιωμένο σφάλμα (εντός 28 ημερών), θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή χρημάτων. Οι επιστροφές θα γίνονται μέσω του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την πραγματοποίηση της ηλεκτρονικής σας αγοράς. Οι επιστροφές θα υποβάλλονται κανονικά σε επεξεργασία εντός επτά (7) ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων (όπως καθορίζονται στο παρόν) ή την ακύρωση της παραγγελίας.

  1. Επιστροφές

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν λόγω αλλαγής γνώμης ή ένδειξης σφάλματος, παρακαλούμε να το στείλετε στη διεύθυνση επιστροφών:

Για Ελλάδα : Omnitech S.A. Κλεισθένους 231 , 15344 Γέρακας, Αττική

Για Κύπρο :

Μαζί με όλα τα προϊόντα που επιστρέφετε, πρέπει να συμπεριλάβετε:

(α) Μια έγκυρη απόδειξη αγοράς

(β) Όλες οι συσκευασίες των προϊόντων

(γ) Όλα τα περιεχόμενα του προϊόντος

  1. Τι δεν μπορώ να επιστρέψω;

Οι επιστροφές δεν μπορούν να υποβληθούν σε επεξεργασία σε περίπτωση υλικών ζημιών, ζημιών που προκλήθηκαν από τον πελάτη ή από υγρά. Έτσι, για παράδειγμα, αν κάποιος κατά λάθος ρίξει χρώμα πάνω στο προϊόν ή ρίξει το προϊόν σε κάποιο ποτάμι, δεν μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν και να αναμείνετε επιστροφή χρημάτων ή προϊόν αντικατάστασης.

Αυτή η Πολιτική Επιστροφών είναι σύμφωνη με την Ευρωπαϊκή Οδηγία για την πώληση εξ αποστάσεως (Οδηγία 97/7/ΕΚ) και τους κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (Προστασία των Καταναλωτών κατά τις εξ αποστάσεως συμβάσεις) του 2001 όπως τροποποιήθηκαν.